Jak nakupovat

1. Pokud jste si vybrali produkt a jste rozhodnuti, jednoduše jej vložte do košíku. Nemusíte se bát, toto ještě není objednávka a vy, stejně jako v kamenném obchodě, můžete zboží z košíku kdykoliv vyndat.

2. Chcete-li koupit další zboží, postupujte stále stejně, prohlížejte, vybírejte, třiďte a vkládejte do košíku. Chcete-li více kusů od jednoho druhu zboží, postačí, když na ikonku košíku opakovaně kliknete a nebo v nákupním košíku přepíšete hodnotu v okénku s počtem kusů. Tím se aktualizuje počet objednávaných kusů a tomu odpovídající cena.

Nákupní košík

3. Už máte opravdu všechno, co jste potřebovali? Klikněte na košík umístěný v pravém horním rohu stránky a překontrolujte si jeho obsah. Nyní zadejte Vaše osobní údaje a zvolte způsob dopravy a způsob platby. Máte-li zvoleno, klikněte na tlačítko „POKRAČOVAT“ k shrnutí a odeslání objednávky, kde si překontrolujte a dokončete se souhlasem se všeobecnými obchodními podmínkami svůj nákup. Nezapomeňte na závěr potvrdit objednávku (ODESLAT OBJEDNÁVKU). Vaší objednávku si můžete vytisknout, popřípadě uložit.

4. Zbývá jen zaplatit objednané zboží. Objednané zboží je možné si vyzvednout osobně v sídle firmy nebo Vám zašleme vámi vybranou přepravní společností .

OBJEDNANÉ ZBOŽÍ SI MŮŽETE OSOBNĚ VYZVEDNOUT NEBO NECHAT ZASLAT:

Osobní odběr:
Glob-Trade td s r.o., Lipí 1244/66, Praha 9 – 193 00, Horní Počernice a to ve dnech:
Pondělí až čtvrtek v době od 8.00 – 16.30 hodin, v pátek od 8.00 – 14.00 hodin. V případě osobního převzetí, uhradíte částku oproti předanému zboží na adrese naší firmy (hotově nebo platební kartou).

Kurýrní služba WE/DO :
V případě dobírky (platba při převzetí zboží) uhradíte částku v hotovosti nebo platební kartou do rukou zástupce kurýrní služby WE/DO a to oproti předanému zboží. WE/DO – rychlé a spolehlivé doručení zásilek do 24 hodin v rámci celé ČR – (platí od převzetí zboží na naší firmě a v pracovní dny). WE/DO doručuje zásilky následující pracovní den od převzetí po celém území ČR. Pracovní den před doručením Vám WE/DO pošle SMS avízo s číslem Vaší zásilky. Cestu své zásilky můžete sledovat na http://www.wedo.cz/. V den samotného doručení Vám WE/DO pošle opět SMS zprávu o plánovaném termínu doručení zásilky včetně čísla na řidiče.

Česká pošta:
V případě dobírky (platba při převzetí zboží) uhradíte částku v hotovosti nebo platební kartou do rukou zástupce společnosti České pošty nebo na Vaší pobočce ČP, a to oproti předanému zboží. V případě úhrady zboží předem – platební kartou nebo bankovním převodem si své zboží již jen vyzvednete.

Top Trans:
V případě přepravní služby Top Trans (platba při převzetí zboží) uhradíte částku v hotovosti do rukou zástupce přepravní společnosti Top Trans a to oproti předanému zboží: platba dobírkou + přepravné dle platného tarifu (dle ceníku přepravce). Cena přepravy pro nadměrné zboží je předem s námi odsouhlasena.

ZÁSILKOVNA:

Zboží je kupujícímu dodáno prostřednictvím výdejny Zásilek a Z-boxu na adresu zvolené výdejny, kterou kupující určil. Platba je možná v hotovosti při převzetí zásilky (na dobírku) nebo předem platební kartou nebo bankovním převodem. Uložení zásilky na výdejním místě Zásilkovny je po dobu 7 dnů u Z-boxu je úložní doba zkrácena. Informace o úložní době obdržíte od přepravní společnosti Zásilkovna.

5. POZOR! – při úspěšném provedení obchodu (Vámi odeslání objednávky), obdržíte e-mail s potvrzením přijetí objednávky, nestalo-li se tak, překontrolujte, zda jste zadali správnou e-mailovou adresu,či jste potvrdili objednávku,nebo nás neváhejte kontaktovat.

Více informací naleznete ve „VŠEOBECNÝCH OBCHODNÍCH PODMÍNKÁCH“ pro nákup v internetovém obchodě https://eshop.globetrade.cz