Obchodní podmínky a reklamační řád

1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Obchodní podmínky upravují vztah mezi prodávajícím – společností GLOB-TRADE td, s.r.o. a kupujícím.

Prodávající
GLOB-TRADE td, s.r.o.
Lipí 1244/66
193 00 Praha 9 – Horní Počernice
IČ: 27212696
DIČ: CZ 27212696
tel.: + 420 281 921 661
e-mail: glob@globetrade.cz
Tel: +420 724 216 208

Kupující
spotřebitel, firma, státní instituce

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky a reklamační řád pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Provozovatel internetového obchodu je společnost: GLOB-TRADE td, s r.o. , Lipí 1244/66, Praha 9 – 193 00, Horní Počernice IČ: 27212696, DIČ: CZ27212696. Provozovatel si vyhrazuje právo tyto Všeobecné obchodní podmínky změnit. Změna se však neuplatňuje zpětně na již přijaté objednávky.

2. OBJEDNÁVÁNÍ ZBOŽÍ

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kanceláře apod., kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku na našem e-shopu. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.

Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v bezvadném stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.

Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje potvrzení závazné objednávky nejlépe písemně nebo osobně.

V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu. Informace o průběhu objednávky lze získat na telefonním čísle +420 281 921 661-2 nebo na e-mailu: glob@globetrade.cz

3. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka Vám bude potvrzena elektronickou poštou na adresu uvedenou v objednávce (v pracovní dny, pondělí až pátek). O vyřízení/odeslání objednaného zboží budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4. DODACÍ PODMÍNKY

Veškeré nabízené zboží v internetovém obchodě máme dostupné jak v sídle firmy tak na externích skladech. V případě, že některé zboží nebude dostupné, snažíme se zákazníka neprodleně kontaktovat a informujeme ho o nejbližším možném termínu dodání. Objednávka bude vyřízena bez zbytečného odkladu. Dodací lhůta se pohybuje od 3-21 dnů, není li uvedeno jinak. Standardně zboží odesíláme následující pracovní den po objednání. Doba dodání se odvíjí čistě od zvoleného způsobu platby a dodání Vašeho zvoleného zboží. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávce zboží (není-li uvedeno v poznámce jinak). Zásilky jsou odesílány prostřednictvím kurýrní služby Zásilkovna, WE/DO, České pošty, přepravní společností Top Trans nebo možnosti osobního převzetí v sídle firmy.

Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad, který slouží současně jako dodací a záruční list.
DODÁVÁME ZBOŽÍ POUZE NA ÚZEMÍ ČESKÉ REPUBLIKY.

5. DOPRAVA a způsob doručení:

OSOBNÍ ODBĚR:

*Objednané zboží si můžete osobně převzít na sídle firmy:
Globe-Trade td s r.o., Lipí 1244/66, Praha 9 – 193 00, Horní Počernice ve dnech:
Pondělí až čtvrtek v době od 8.00 – 16.30 hodin, v pátek od 8.00 – 14.00 hodin.

WE/DO- kurýrní služba:
V případě dobírky (platba při převzetí zboží) uhradíte částku v hotovosti nebo platební kartou do rukou zástupce kurýrní služby WE/DO a to oproti předanému zboží. Objednané zboží Vám je zasláno kurýrní službou na dobírku. Ceny zahrnují částku poštovného a balného.

Česká pošta:
V případě dobírky (platba při převzetí zboží) uhradíte částku v hotovosti nebo platební kartou do rukou zástupce přepravní společnosti České pošty nebo na Vaší pobočce ČP, a to oproti předanému zboží. Ceny zahrnují částku poštovného a balného. Objednané zboží Vám je zasláno poštou na dobírku nebo lze objednané zboží uhradit online platební kartou nebo bankovním převodem.

ZÁSILKOVNA: osobní odběr na výdejních místech Zásilkovny a výdejních Z- Boxech po celé ČR:

Zboží je kupujícímu dodáno prostřednictvím výdejny Zásilek na adresu výdejny nebo na adresu Z-Boxu, kterou kupující určil. Platba možná online platební kartou, bankovním převodem nebo na dobírku v hotovosti při převzetí zásilky. Maximální hmotnost zásilky 5 kg a maximální délka zásilky 70 cm, v případě překročení hmotnosti zásilky, Vás budeme kontaktovat ohledně změny způsobu dopravy. Balík bude připraven k vyzvednutí na zvolené pobočce za 2-3 pracovní dny od odeslání. Uložení zásilky na výdejním místě Zásilkovny je po dobu 7 dnů. U Z-Boxu je úložní doba zkrácena, přesnou dobu možného uložení zásilky obdržíte od kurýrní společnosti Zásilkovna. Výdejní místa neslouží pro uplatnění reklamace ani vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě. Cena zahrnuje částku poštovného a balného.


Top Trans – přepravní společnost pro nadměrné zásilky:
Cena přepravného u objednaného zboží se stanoví podle váhy, rozměru a místa doručení a je zaslána zákazníkovi před dodáním zboží k odsouhlasení.
Zboží přes přepravní službu Top Trans zasíláme od váhy zboží 30 kg a výše a je pro nadměrné zásilky. Cena zahrnuje částku poštovného a balného.

CENY DOPRAVY:

Česká pošta: 180,- Kč (platba online, platební kartou nebo bankovním převodem)

WE/DO: 199,- Kč (platba online, platební kartou nebo bankovním převodem)

Zásilkovna: 115,- Kč (platba online, platební kartou nebo bankovním převodem)

Dobírka: 30,- Kč (platba při převzetí zboží)

Platba převodem: 0,- Kč

(ceny jsou uvedeny včetně DPH)

6. PLATEBNÍ PODMÍNKY

Platbu za zboží můžete uskutečnit těmito způsoby:

a) Dobírkou
Zboží zaplatíte doručovací službě při převzetí zboží.

b) Hotově
Zboží zaplatíte hotově nebo platební kartou při osobním odběru na sídle firmy Globe-Trade td s r.o.

c) Bankovním převodem – platba předem

d) Platební branou Comgate
Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Kontakty

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

7. REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé:
§ bežným používáním
§ nesprávným použitím výrobku (účel kombinace produktů atd.)
§ nesprávným skladováním
§ chybnou instalací

Postup při reklamaci:
§ informujte nás o reklamaci e-mailem nebo písemně
§ zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
§ do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu a kontaktní telefon
§ doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

8. VRÁCENÍ ZBOŽÍ – ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Kupující může využít svého práva odsoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží, datum prokáže kupující příslušným dokladem. Rozhodne-li se kupující využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy doručit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí zboží. Prodávající má právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených se zasláním zboží.
V případě výměny chybně objednaného zboží, budou kupujícímu opětovně účtovány náklady na dopravu.
Prosíme o dodržení níže uvedených podmínek pro možné odstoupení od smlouvy:

Vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy a společně se zbožím zašlete zpět na adresu:
GLOB-TRADE td, sr.o., Lipí 1244/66, Praha 9 – 193 00, Horní Počernice
Zboží musí být kupujícím zasláno a vráceno:
V původním nepoškozeném obalu, nepoškozené a bez známek užívání nebo opotřebování, s kompletní dokumentací, včetně příslušenství, které bylo dodáno společně se zbožím, čisté a ve stavu a hodnotě, v jakém zboží kupující převzal.
S kopií dokladu o koupi.
S vyplněným formulářem „ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY“: Formulář ke stažení „ZDE“

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží, Vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet a to nejpozději do 10 (deseti) pracovních dnů, po fyzickém obdržení vráceného zboží. V případě nedodání kompletního zboží se termín vrácení peněz posouvá až do doby, kdy budou kompletně splněny podmínky na vrácení zboží. Kupující je povinen uhradit veškeré expediční náklady. Neposílejte vrácené zboží na dobírku. Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužuje se tím doba vyřízení. Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
V případě, že kupující odmítne opětovně zaslanou zásilku převzít a tato bude vrácena prostřednistvím pošty nebo přepravní společností zpět prodávajícímu, dohodly se smluvní strany na odstoupení od kupní smlouvy na dodávku zboží.
Prodávající je oprávněn odmítnout zaslat nově objednané zboží kupujícímu v případě, že tento kupující již v minulosti odmítl převzít zásilku, která byla doručena v souladu s těmito podmínkami a v souladu s podmínkami přepravní společnosti.

9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Správcem osobních údajů podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, je GLOB-TRADE td, s r.o.
IČ: 27212696, DIČ: CZ 27212696 se sídlem: Lipí 1244/66, Praha 9, email: glob@globetrade.cz, telefon: + 420 281 921 661
Kupující souhlasí s tím, že při objednání a převzetí zboží, jakož i při registraci do internetového obchodu je vyžadováno vyplnění údajů, které mohou mít povahu osobních údajů. Kupující souhlasí s tím, aby prodávající osobní údaje kupujícího uvedené při činnostech uvedených výše po dobu neurčitou shromažďoval, zpracovával a uschovával jako správce osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Prodávající je oprávněn tak činit po dobu a v rozsahu potřebném k provedení veškerých činností s uzavřením kupní smlouvy souvisejících, zejména za účelem vyřízení objednávky kupujícího, či vyřízení poptávky kupujícího.
Kupující si je vědom toho, že souhlas se zpracováním údajů dává dobrovolně a může jej kdykoliv odvolat, a to písemným oznámením doručeným prodávajícímu. Kupující má po dobu, po kterou je souhlas udělen, i nadále právo přístupu ke všem osobním údajům o své osobě. Dále má kupující právo požadovat vysvětlení, korekci, odstranění závadného stavu, výmaz či blokování osobních údajů a dál má právo obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tím není dotčeno právo prodávajícího na náhradu škody, a to zejména v případě, kdy prodávající nemohl v důsledku odvolání souhlasu a/nebo v důsledku korekce, výmazu či blokování osobních údajů plnit své závazky vyplývající ze sjednaného právního vztahu s třetí osobou. Kupující je oprávněn požadovat informaci jaké osobní údaje o něm prodávající zpracovává, a to v rozsahu stanoveném zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Informace o těchto údajích mu prodávající poskytne kdykoliv na základě písemné žádosti za přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí takové informace. Kupující se zavazuje bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně poskytnutých údajů.
Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně. Za jiným účelem než uvedeným v těchto obchodních podmínkách prodávající osobní údaje kupujícího nezískává ani nezpracovává, nedistribuuje je ani třetím osobám bez souhlasu kupujícího (s výjimkou osob zajišťujících distribuci a dopravu zboží, osob zajišťujících účetní zpracování platby, osob zastupujících prodávajícího v souvislosti s prodejem zboží). Tato povinnost se nevztahuje na údaje, které mohou požadovat státní orgány podle platných právních předpisů.
Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele, a to v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu zpracování osobních údajů.
Osobní údaje jsou ukládány v bezpečné databázi. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem. Prodávající garantuje bezpečnost poskytnutých dat.

„Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz , tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.12.2012. Prodávající si vyhrazuje právo změnit VOP bez předchozího upozornění.


Zákony a předpisy:
zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů